به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، سهند شفق سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان گفت: همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی، این ادارهکل برای خدمترسانی مناسبتر به زائران، نسبت به برپایی میز خدمت در پایانه مسافری آدینه کرمان اقدام نموده است.
شفق هدف از برپایی میز خدمت را پاسخگویی به درخواستها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی اعلام کرد و افزود: جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روزهای اوج سفر از دیگر اهداف راه اندازی میز خدمت پایانه مسافربری آدینه کریمان بوده است.
سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان کرمان با بیان این مطلب که همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: زائران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.